Tisdag

Idag faller dödsdomen, eller ja nu tog jag i det är jag ganska bra på. Det är nästa helt klart så det är inge nytt alls faktiskt, det är bara en sista bekräftelse till att jag måste börja klara mig helt själv. Sköta mitt eget liv utan att ta hjälp av någon annan, tungt. Jag gillar att få ta hjälp av andra och ha någon att beklaga mig för och dela saker med, men kanske så vi människor är. Sjukt knäckande att känna så här och utan att ha respons på det. Och på tal om något helt annat borde jag sluta använda ordet knäckt, för det är knäckande att bara använda det. Och nu skulle jag rycka upp mig!

Hoppas på att bilen blir klart till nästa vecka så jag kan köpa den och verkligen bara få ha den som min! Vore grymt skönt, men just nu har han fullt upp med massa andra bilar, fast förhoppningsvis så har han bara en till och sen kanske han kan fixa min. Nästa sak att fixa borde verkligen vara att få en lägenhet och jag har förhoppningar, måste bara göra mig av med min konkurrent först;) Men det blir nog bra! Andra saker jag också måste göra är att snart boka P&L biljetter, få min andra tatuering skissad, boka en resa utomlands, det var något mer också men det har jag glömt;) Vad jag borde göra nu är att ta på mig kläder, börja plugga, laga lunch, plugga lite till, träna och sova, kul dag;)



And I was crying on the staircase
Begging you please don't go

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du också göra en andra tatuering? :P king

2009-04-16 @ 17:59:35
Postat av: maria

det var jag som skrev det där btw ;)

2009-04-16 @ 18:00:55
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0