Tisdag

Livet rullar på men inte så mycket mer, gör det jag måste göra och sen tar det lite lätt stopp i soffan. Men snäll som jag är så frågar jag faktiskt om de behöver hjälp här hemma och har faktiskt både klippt rosbuskarna och tvättat bilen. Nog för att det nästan är min bil men ja, inte riktigt;) Men jag pysslar hellre runt här hemma än att tag i skolarbetet, jag orkar verkligen inte just nu, grammatiken är så tråkig och jag fixar inte att göra tråkiga saker, jag vill bara och behöver bara gör sånt jag själv vill och bestämmer över. Jag vet att det kommer gå över och att jag kommer acceptera allt det här, men ja det är inte så lätt just nu. Och jag har bestämt mig för att låta det ta sitt tag.

Idag har jag varit i skolan och försökt mig på perfomansanalyser det var verkligen inte kul, men ja det kanske blir klarare sen om hur man gör;) Sen åkte jag förbi Lager 157 på vägen hem, men nej de hade inte så mycket. Jag hittade en grå tröja för hundra kronor sen åkte jag vidare hemåt och nu har jag tvättat bilen och lagat lunch. Borde ta tag i något vettigt eller gå en promenad nu, ja det är i för sig vettigt;) Sen laga middag, ut och springa och sen vet jag inte riktigt. Det låter som en vanlig dag helt enkelt. Det är nog bra, låta livet rulla på som vanligt.

Kanske borde jag fråga syster om hon vill att jag bakar något hon är faktiskt sjuk och fyller år idag! Eller så borde jag försöka lära mig min nya telefon, som faktiskt har mitt rätta nummer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0