Tisdag

Har haft PO(platsområdes?)-dag idag. Var trevligt och rätt så intressant och gratis fika på förmiddag och eftermiddag är aldrig fel! Sen var det en helt fantastisk numera lärare som pratade om sitt examensarbete, och var så positiv och det smittade av sig, jag fick motivation till att plugga och skuttade hemåt lycklig. Eller i alla fall ganska lycklig, så mycket som det går just nu! Det kändes bra, en bra dag helt enkelt. Sen har jag varit och tränat och det funkade också bra, nu smyger sig kvällen på och jag börjar bli sällskapssjuk igen, ska helst sitta och skratta med någon för att det inte ska kännas sådär tungt. Igår hade jag Alexander och Lunkan det var skönt även om de spelade dota så var det bara skönt att ha sällskap. Ikväll funderar jag på att se det nya Gossip girl, hoppas det är ett glatt och att Chuck är med mycket så jag kan sitta och titta på honom;)

Nu ska jag gå ner och ta en kopp te, imorgon blir en plugg dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0