Skärtorsdag

Åh vad jag borde plugga och vad lite pluggat det kommer bli den här helgen, ångest! Har varit uppe sen kvart i sju och fortfarande inte borstat tänderna, det går sakta men säkert framåt, har i alla fall redan hoppat i tränings kläderna och ska bege mig till gymmet vid tio. Det jobbiga kommer blir att få upp Lunkan har jag en känsla av! Men jag har i alla fall haft en bra morgon så känner att inget riktigt kan stoppa mig, jag och Henry har lekt med duplo, bilar och kollat på barnprogram. Hur mysigt som helst:) Jag helt enkelt bara älskar att ha honom här! Fast det blir sådär med sömnen eller det har blivit på slutet i alla fall, men det tar jag igen sen;)

Men jag har en plan över pluggandet och det är att i alla fall skriva klart reflektionen idag och sen försöka läsa klart en av böckerna till lördag, så jag kan börja med grammatik boken sen. Ja hoppas bara planen funkar. Ska träna snart, sen hem duscha och äta lunch, sen ska jag hjälpa Lunkan att tvätta (han lär sig aldrig!) och sen är det säkert kväll innan jag kommer därifrån och så har mina plugg planer inte allt funkat;) Eller ja vi får helt enkelt se!

Nu ska jag göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0