Revolt!

Jag är upprörd och inte vet jag ska göra åt det, och som vanligt blir jag bara raka motsatsen, trotsig! Jag vill som vanligt bara göra revolt, slita sönder fler jeans, göra min andra tatuering, klippa av mig håret, jag ni vet såna där drastiska saker som jag inte ens har övervägt först. Få min egen lägenhet och skaffa min hund, leva själv och inte ens umgås med människor. Låter helt oerhört trevligt att bli eremit, egentligen inte, men just nu vill jag inte annat än vara otrevlig och skita i vad alla andra tycker om mig. Eller ja förmodligen inte egentligen, det är nog bara en känsla jag har just nu.

Idag borde jag göra lite nytta, plugga grammatiken bland annat, det går helt sjukt segt med den men jag tror det löser sig ändå! Sen ska jag jobba mellan halv två och sex, det blir skönt! Förhoppningsvis slippa tänka på annat och bara jobba på, helt underbart faktiskt. Jobbar hela helgen det blir skönt, det kanske göra så att alla tankar försvinner. Fast jag vet att på måndag när jag kommer hem från barnen kommer det inte spela någon roll tyvärr..... Mer än att jag kommer få lov att ta nya tag och bege mig till skolan på tisdag. Men det finns faktiskt saker att se fram emot den veckan också, underbara Amanda kommer hem en sväng igen och det skadar inte just nu! Sen åker vi till Uppsala också och tills dess lär jag vara i bra form igen! Men det kommer nog!

Nu ska jag försöka göra någon nytta innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vi kan bli rebeller tsmns, tatuera oss och klippa sönder våra jeans! då skulle vi bli bra coola ;) Längtar tills valborg :) <3

2009-04-24 @ 18:41:35
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0