Påskafton

Jag lever ett stressigt liv just nu;) Har inte alls tid att skriva här egentligen, men ja vad göra man inte för att få uppdatera lite. Igår åt vi påskmiddag här med släkten på mammas sida, det var trevligt men så mätt har jag inte varit på länge;) Som tur var så var jag ut och sprang av mig lite i alla fall, ska försöka ta resten imorgon. Då kanske jag kan springa av mig ölen som jag ska dricka ikväll också. Ska till Rättvik först med Jons familj, var förslag på att vi skulle klä ut oss till påskkärringar jag tvär vägrade! Förstår inte alls meningen;) Sen blir det till att susa hem över och försöka hitta på vad jag ska ha på mig för kläder, står mellan min slitna jeans och ett linne eller en klänning, men nej jag kan inte bestämma mig faktiskt. Får se sen, ska försöka hitta på en förfest också och usch nu vart jag stressad;) Inte nyttigt att sitta upp sent på nätterna och spela dota när man behöver sova så man inte blir stressad och hinner upp i tid istället! Nu lär jag fixa håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0