Onsdag

Dålig uppdatering nu igen! Men jag jobbade i måndags och igår var jag i Djura och där blir det inte till att sitta framför datorn så mycket, det gör jag mest när jag är själv eller när jag måste plugga. Ska snart ta på mig lite kläder och gå ut och gå en promenad i det fina, fast ännu inte så varma vädret, sen ska jag hem och läsa om hur barns språk påverkas av musik, sen händer det inte så mycket förens jag ska ut med de andra i mitt lag och springa 7km. Vad stort det låter att vara ett lag, det är det däremot kanske inte;) Laget består av tre snart 14åringa tjejer deras mammor och sen jag den 20-åringa systern och dottern, ja inte till alla dock;) Men lite press har jag allt på mig, kan absolut inte komma sist, det vore skandal, jag borde minst slå de yngre och mamma!;) Men jag vi får se, det tag kvar till 13e maj!

Annars så sitter jag här och funderar verkligen på att köpa mina P&L biljetter nu! Men ja, jag ska bara övertala Stine klart först, men det blir skoj! Känns som sommarens höjdpunkt för sen blir det mest jobb, då blir jag rik så det är bra. Så jag har råd med min utlandsresa! Sen får vi se vad jag ska hitta på med alla andra pengar som blir kvar;)

Men nu ser jag mest fram emot våren som faktiskt ser ut att komma! Det ska bli otroligt skönt, med lite sol och värme! Plus att det betyder vår kläder:) Mina vårjackor får komma ut ur garderoben, skinnjackan är mest efterlängtad! Och sen så klart vårskorna fast de har jag redan börjat använda i alla fall, fast de vita är lite riskabla om man inte vill ha bruna skor;)

Nej, nu ska jag ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0