Onsdag

Sitter här och ska se en föreläsning över nätet, om fonetik i två timmar, det låter inte så jätte lockande och jag misstänker att jag kommer pyssla med annat under tiden, t ex måla naglarna;) Sen lägga in musik på mobilen och mammas mp3, betala räkningar. Jag har massor att göra;) Men jag ska nog hinna det också!

Som tur var har jag kommit fram till att föreläsare faktiskt var ganska rolig:) Fast ämnet var det inte;) Har hunnit med att fila naglarna nu i alla fall, det är en bra början till allt jag borde göra.

Men ja, jag ska ta tag i allt här vid sidan om och sen hinner jag nog knappt sitta här mer, så nästa inlägg blir förmodligen på fredag. Förhoppningsvis så blir det ett bild inlägg med våran roadtrip och valborg;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe aa, men vi fick aldrig nån på oss båda tyvärr, men det finns på bara mig ;) det var nämligen nån som vägrade vara med på bild ;)åh imorn ses vi :D hihi! <3

2009-04-29 @ 10:30:46
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0