Onsdag

Fick ihop åtta timmar i natt, så det var helt okej sovet av mig, hoppas att jag kan komma ikapp lite mer nu när jag ska jobba. Då lära man sova i tid! Ska vara i skolan vid nio imorgon också så då måste jag också sova i tid, sånt är bra just nu! Har precis läst klart en av böckerna och ska snart börja kämpa lite med grammatiken, fast det kanske inte är så svårt trotts allt? ;) Sen blir det lunch till nya gossip, en promenad, lite mer plugg, kvällsmat och sen ska jag ut och springa med laget. Måste försöka ut och springa två dagar till om det ska bli nått av mig tills tjejruset.

Annars så har jag precis suttit och googlat på Ed Westwick en kvart och kommit fram till att han både sjunger i ett band och har tatueringar, det är lugnt jag kan ta honom;) Jag är inte den som säger nej!;) Hmm, det här låter illa jag borde nog byta hobby.

Har fått en Avi med posten också! Min telefon antar jag:D Nog för att den inte går att använda förens på måndag men den kan ligga här och bara sen fin ut så länge. Åh nu kommer jag inte plugga utan pilla på den istället, illa;) Nu blir det snart lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0