Onsdag

Usch, har drömt mardrömmar i natt eller inte bara utan konstiga också. Men jag ogillar att drömma drömmar där jag försöker övertala folk saker, sen blir det en mardröm om jag misslyckas. Jag tror det handlar om en omställning man behöver nog bearbeta det även när man sover. Men det är det här att man måste fatta beslut mitt i bearbetningen också, hur mycket ska man orka med?

Har i alla fall en plan för dagen, ska snart ta på mig kläder sen gå ut och gå en promenad, sen se en introduktion, laga lunch, läsa och läsa lite till, äta middag och ut och springa. Det gäller att ha sina planer för dagen så att det går fort! Blir mycket plugg den här veckan och sen hoppas jag hinna träffa Mandis i alla fall en kvart när hon är hemma på blixvisit;) Annars i helgen så tänker jag se på film, fler på rad!

Nej nu ska jag bege mig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0