Onsdag

Sitter här och kollar viner på systemet;) Det här låter värre än vad det är, hahaha;) Måste egentligen förbi bibblan också nu när jag går in och handlar, får försöka hinna med det först vill inte gå in med kassarna där! Sen får jag kasta i mig maten och styra min väg mot skolan och Falun. Sitter och tänker ut vad jag kan ta upp under seminariet idag, känns inte som jag har så mycket att delge just för tillfället, men det kommer nog! Förstår inte riktigt vad min omotivation(finns det ens ett ord som heter så?) kommer från. När jag väl är ute på praktik så är det helt självklart vad jag ska bli, men när jag måste sätta mig ner och plugga så finns det så mycket roligare saker att göra! Igår var jag med Lunkan och köpte däck sen umgicks jag med grabbarna hela kvällen, allt för att slippa plugga! Idag är dock målet minst 35 sidor i en bok som ser ganska tråkigt ut;) Sen den andra boken jag borde börja läsa nu under påsk har jag inte ännu, den jag måste inte och boka på bibblan, borde gjort det i fredags men jag är så himla seg just nu. Vill inte annat än träna, skutta runt, festa och se på film och det kan jag inte säga gynnar allt annat precis;)

Nej nu ska jag skriva färdigt inför seminariet sen ska jag göra mig klart, gå in till Noret, äta lunch, åka till skolan, laga middag, plugga, springa intervaller och sen får vi se hur det blir till kvällen. Moster, Henry och Ulf kommer till kvällen, det blir trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0