Måndag

Sitter här och lyssnar på Kings Of Leon och väntar på bättre tider. Som att det ska sluta regna, bli soligt och att jag ska orka ta tag i skolarbetet som ligger på hög, men ja just nu är motivationen helt bort, men det brukar lösa sig ändå! Tur är väl det. Min utgång i lördags vart tyvärr inte lika lyckad;) Somnade vid halv tio, tio. Men det kan inte gå bra jämt, huvudsaken är att det löser sig! Och det gör det för det mesta. Nu väntar nästa jobbiga fas i livet, att Jon ska åka till Skottland i ett år och han åker redan om två veckor. Inget jag ser fram emot precis. Men det finns inte så mycket att göra åt bara att bita ihop. Måste helt enkelt försöka ta tag i mitt liv utan att jag ska påverkas av andra. Känns inte riktigt som min grej, men vad kan jag annars göra?

Dagen idag blir lugn, ska försöka ta mig ut och springa 7km, vart inte tränat fem gånger förra veckan, dagen igår var liksom inte att tänka på att ägna åt att springa;) Sen borde jag skriva klart mitt reflektionsprotokoll, men man borde få ha lite lov ibland också, fast det har jag nästan jämt;) Nej nu ska jag göra någon nytta, ska bara komma på vad först...

Kommentarer
Postat av: Emelie

du får flytta hit och börja plugga med mig istället! Kan inte din kära pojke stanna hemma istället, har han myror i brallerna ;) <3

2009-04-13 @ 20:31:38
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa han har verkligen myror i brallan! ;) Åh hoppas du får en lägenhet, jag vill också ha en lägenhet, söker varje dag efter att få någon! Peter har bestämt sig nu för att han vill flytta hit till uppsala och bo med mig, det går framåt ;) Ja jag hoppas att du kommer hit på valborg, så att jag får träffa dig, det var allt för länge sen nu!

2009-04-14 @ 08:51:34
Postat av: Emelie

Glömde skriva att det var jag, men det kanske du förstod iaf ;)

2009-04-14 @ 08:52:04
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0