Love story

Samma låtar om och om igen, jag blir tröttare för varje timme som går. Har börjat överväga att lägga mig i sägen och bara ligga där ett tag. Har sovit mycket de senaste dagarna och blir bara tröttare och tröttare. Fast det här är en annan trötthet har jag kommit på, den känns igen från tiden i åttan när jag helst inte vill lämna sängen eller mitt fönster och det inte spelade någon roll hur fint väder det var ute. Usch sånt är inte kul, när man bara måste göra saker bara för att, fast man inte alls vill. Jag vill ligga och kolla på film nu, det är inte okej. Jag måste plugga, träna och lägga upp en plan för mitt plugg så jag inte hamnar så långt efter, är så mycket att läsa på en gång, nog för att det löser sig men ändå. Blä, nu kommer jag bli sådär dryg igen och sen kommer jag bara se hur mitt liv traskar på utan mig igen, eller så kommer det urarta. Och sen där här besluten, jag hatar beslut, kan någon annan ta besluten åt mig? Och framför allt, kan jag få vara mig själv igen? Nu är jag inte det, jag är smart gör inte massa dumt och bryr mig inte om vad alla andra tycker och tänker om mig. Jag är bara jag! Men jag antar att det kommer! Jag ska bara sitta här och lida lite först!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på Kent, sen ska jag träna!



Låt mig gå i bitar
Jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom...
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå
Låt mig vara dum
det blir din tur om en liten stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0