Lördag

Vilken sovmorgon, eller ja den var behövlig lyckades somna vid tre, nätter är nätter och de är alltid värst. Men nu tar vi nya tag! Det är faktiskt lördag och jag tänkte bara plugga lite, sätta mig i solen en stund tror jag. Sen ta en promenad in till Noret måste köpa nytt läpsyl och bodyscrub, sen ska jag köpa mig lite glass på hemköp också så jag kan se på film ikväll! Måste lämna tillbaka en bok också, hoppas snart jag får de andra jag bokat på bibblan! Sen hoppas jag på att hinna träffa Mandis en sväng det vore underbart, pratade med henne igår och hon gjorde att jag såg saker klart, tur man har bästa vänner!

Sitter här och kollar på nyhetsmorgon där de nyss tog upp domen över The pirate bay, något som för övrigt får mig att fullt ut funderar på att rösta på Piratpartiet i nästa val. Är helt sjukt irriterad på den här lagen som gör att jag inte kan se det filmer jag vill också. Hahaha, här sitter jag och förespråkar att man ska få ladda ner;) Skönt att man kan engagera sig i sånt som inte handlar om ens eget liv;) hahaha.

Nu borde jag klä på mig och göra någon nytta:) Inte sitta bort hela dagen, ut i solen och hoppa lite på studsmattan, kan göra vem som helst lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0