Läggdags

Blir så pepp att göra min andra tatuering när jag pratar med Maria om det;) Den kommer bli sååååå snygg, ska bara köpa min bil först sen fick vi se, den står högt upp på önskelistan! Och så när man väl har gjort en andra så skulle jag inte bli förvånad om det vart en tredje, man är lite fast när man väl börjat!

Men nu borde jag verkligen sova, skolan imorgon och jag tänkte ligga lite på spikmattan först innan jag somnar. Imorgon blir ännu en dag med massa planer, men viktigas soffan, glass och en film! Så skönt att ha ett vardagsrum för sig själv!

Nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: maria

Haha vad bra att du blir pepp :) Du det låter som en assnygg tattoo. När jag ska göra på handen ska jag förmodligen skriva nåt. Den 16e maj ska jag göra ett litet hjärta på höften. Jag Emma och Sara ska göra tillsammans. hehe. :P

2009-04-17 @ 09:59:05
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg
Postat av: Johanna

Hej! Ser att du har införskaffat dig en spikmatta. Funderar på detsamma. Är det nåt du kan rekommendera?

Ha det så bra, tänk inte så mycket... Kramar

2009-04-17 @ 22:36:20
URL: http://jennifer8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0