It's complicated and stupid

Dålig uppdatering idag. Har varit med mina underbara barn hela dagen påskpysslat och myst:) Varit ute i solen hela eftermiddagen jag stannade till och med kvar längre bara för att det var så mysigt att vara där! Sen har jag varit med Lunkan och köpt däck och hälsat på Fredrik, jag och grabbarna;) Lika trevligt som vanligt! Ska hjälpa Lunkan och tvätta ikväll också tror jag, allt för att slippa pluggar är så himla less på att plugga. Jag vill bara vara ute i solen och leva livet:)

Fortfarande inte hört något om jobb till helgen så antar att jag är ledig? Då blir det utgång, ser fram emot det! Måste sluta med den här livsstilen egentligen men vad tusan! Ser mer fram emot det än påskgodiset och att Henry kommer. Vem är jag? Fjorton år igen? Kändes så igår med tjejerna sitta och flamsa och fnittra. Det gör jag i för sig nu också, tar livet med storm liksom. Det är kommer blir så bra, känns som jag har ett nytt liv, ingen arg Sandra här inte;) Om det här sen är positivt eller inte det vet jag i för sig inte, det återstår att se!

Nu ska jag ut och springa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :) man får vara 14 år, det är så skönt att festa loss och fnittra som en liten unge! Visst är det härligt väder ute :D puss sötnos

2009-04-07 @ 19:01:12
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0