Fredag

Har haft en helt underbart skön dag idag! Tog sov morgon till halv tio, riktigt lyxigt, jag brukar vara så duktig och gå upp och plugga i tid annars;) Men man måste få ha sovmorgon ibland också;) Imorgon ska jag upp i tid och hjälpa mamma och städa, så snällt av mig;) Idag har i alla fall hunnit med att baka en super god chokladkolakaka, pluggat (ska plugga lite mer), gått en promenad och inhandlat nya spring skor! Vart ett par Asics igen, men det är det som funkar på mina fötter. Hade varit kul med att par Nike så man hade kunnat vara med i Men vs. Women, men det skorna gjorde att jag sprang inåt med fötterna. Ny skor ger ny motivation, så det är toppen, ser fram emot löp rundan imorgon:) Men det bästa av allt i dag var att sitta ut på altanen och äta av kakan med Jon i den helt underbara solen! Jag vill bara vara ute hela tiden och det här ger verkligen hopp om vår och sommar!

Imorgon blir det full fart med städning, löpning, fika med gammelmormor, förhoppningsvis lite shopping och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Jon säger att han kanske ska och kolla på fotboll tråkigt tycker jag! Jag vill inte kolla på fotboll;)

Och nu vill jag inte sitta här längre ska kanske sätta mig och plugga lite till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0