Fredag

Åh, vet inte vad jag ska ta mig till! Mer än att jag ska ut och springa långt, mycket långt! Så långt som benen nu orkar, sen ska jag hoppa studsmatta och bara känna mig sådär fri, vilket jag verkligen inte är! Långt i från fri, fast i något strunt och jag har inte lyckats komma på hur jag ska ta mig loss. Gash, man blir så irriterad. Idag har jag till råga på allt hundra saker att välja på att göra, varför just samma dag? Funderar på att göra ett nytt alternativ och låsa in mig här och se på film och äta muffins! Själv, ensam, bara jag! Så länge man stänger ute den omvärld som stör så är det ganska lugnt! Nu ska jag snart ge mig ut sen får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0