Framtiden i sikte

Åh vart så lycklig nu, ska plocka och fixa och packa. Åker till Uppsala redan imorgon eftermiddag i en bil med människor jag tycker mycket om och sen kommer jag till Uppsala och människor jag tycker mycket om också. Det känns bara så bra! :) Helt underbart! Jag känner mig lycklig, jag tror det är lätt att bli lycklig för lite när man varit lite nere. Men ja det är bara bra. Åker imorgon och sen ska vi och kolla på lite fotboll när vi kommer fram och sova i tid och ladda för valborg:) Åhh, hoppas det blir lika bra väder som förra året och lika mysigt. Blir helt underbart att gå och lägga sig med den här känslan jag kommer sova gott eller så är jag för uppspelt för att sova. Men ja det känns bar så himla bra att få komma iväg och göra roliga saker, kanske hitta lite styrka igen! :)

Men ja nu ska jag sova och skriva en lista på att göra och på att packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0