.....

Ska man bara hitta någon att stå ut med? Är det de som livet går ut på? Konstiga tankar tycker jag, jag trodde man levde tillsammans med någon för att man ville och för att man kanske hade tänkt att dela sitt liv med denna. Är det bara jag som har illusion om det? Känns jobbigt om det bara skulle vara jag i hela världen som hade tankar om att leva tillsammans med en människa och dela sitt liv med denna. Även fast man kan vara varsin individ såklart! Det måste man vara.

Åsch, först skrattade jag bara åt det nu sitter jag och funderar på det är jag som har konstiga tankar... eller hur det är? Hela min värld är upp och ner om alla människor tänker såhär.

Men humöret Sandra! Nu skulle vi se fram emot trevliga saker. Som att kusinen kommer idag och att jag ska gymma med Lunkis imorgon och  att jag ska äta påsklunch på fredag och festa på lördag. Bara massa kul! Då kan man inte vara less, skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0