Deklarationen

Damp ner i min brevlåda idag och jag är mer än nöjd:) 4500kr tillbaka, inte lika bra som förra året när jag fick 11000, men jag är inte bitter;) Bara jag får tillbaka pengar är jag nöjd, jag är villig att betala lite för mycket skatt så jag slipper betala tillbaka något! Slog mig nu också att jag måste kolla hur mycket man får tjäna under ett år utan att studiebidraget minskas. Hade tjänat 67 000 förra året och har en känsla av att det blir ännu mer i år eftersom jag jobbar hela tiden nu! Ja det får helt enkelt bli ett projekt för dagen att kolla upp. Mina kolla upp saker växer hela tiden;) Men det är lugnt jag tar tag i det när jag orkar;) Nu ska jag plugga en liten stund till sen blir det gröt och macka till lunch orkar inte anstränga mig mer än så!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad du är duktig som jobbar och står i! :) jag skulle få tillbaka 854kr ;) hehe

2009-04-01 @ 19:11:28
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0