Dagens i-lands problem

Vilka solglasögon ska jag ha till min nya vårjacka? ;) Hur töntigt är det inte ens att vela över det och frågan är om man har för många solglasögon då. Fast det kan man nog inte ha;) Dessutom är skorna ett problem när det inte överdrivet varmt än, det får bli Conversen så man gå i vattenpölar också! Kanske sitter jag och funderar på dess problem bara för att jag verkligen inte orkar ta tag i några större, de löser sig av sig själv hoppas jag! Även om jag i vissa lägen är tveksam om känslan jag har i magen någonsin kommer försvinna! Tur Sarah kommer och hämtar mig snart, blir underbart att får mysa med tjejorna i solen!

Vilka solglasögon det blir återstår att se;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0