But you're pretty messed up too

Sitter här och väntar på att det ska komma någon super smart idé flygandes. Något som kan tala om för mig vad jag ska göra med mitt liv, så det händer något kul, är fruktansvärt sugen på att resa bort, om man nu hade sällskap... Åh jag blir så less! Jag har en sådan less dag idag;)

Men ringde Sarah för ett tag sen, var underbart att få prata en stund och sen ska vi ses imorgon, blir toppen! Hoppas det är fint väder då också så kanske vi kan gå och ta en glass, mitt nyttiga liv fick vänta lite till;) Sen gäller det att passa på när Malena är hemma också det är inte varje dag och sen dröjer det säkert ett tag igen.

Nu gäller det att se målen igen och inte låta något stoppa mig det är då det går bäst! Jag är en kämpe och tänker faktiskt inte bara ge upp nu! Nu ska jag köpa min bil, gå klart min utbildning, skaffa min lägenhet, åka på de resor jag vill och framför allt leva mitt liv för mig och inte vänta massor hela tiden! Dags för en ordentlig förändring!

Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen har lite mer att ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0