But in the end is right

Vilken dag...hittills

Mamma hade hängt ut tvätten i morse, vet inte vad hon tänkte med när både jag och bror skulle till skolan idag. Var bara att plocka in den innan jag åkte och vad ser jag då på grannarnas gård. Jo, en kanin som hoppar runt, den hade rymt. Paniken kom, vad gör man, hur ska jag få tag i den?! Det slutade i alla fall bra grannen var hemma och var sjuk och vaknade efter ett tag och kom ut och så fångade vi den. Men det gjorde att jag inte hann sminka mig eller fixa håret, tur det finns slarviga knutar och solglasögon! Så jag hann tanka, komma i tid och slänga i mig lite lunch. Men jag kände mig ganska sliten när jag väl kom fram. Fast ja hela mitt liv är slitet just nu, det händer för mycket efter valborg räknar jag med att vara döendes i alla fall om allt fortsätter så här! Lite lugn skulle inte skada, både runt omkring och inuti mig.

Det är helt enkelt bara att bita ihop och komma igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter som en bra plan! Som du skrev, är det meningen att det ska vara ni så kommer ni hitta tillbaka till varandra igen, så tror jag att det är! Längtar till valborg, ska bli så kul att träffa dig! och du, det är bara att höra av dig om du känner dig ensam<3 puss

2009-04-20 @ 19:40:56
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0