ååååhhh

Nu har jag lyssnat på Erik Hassles Hurtful mer än hundra gånger tror jag. Jag känner mig inte på alls på bra humör vill lägga mig under ett täck och bara ligga där. Men jag borde verkligen plugga även om fokus inte alls hamnar på det utan bara på hur onödig den här dagen är. Jag ska börja hoppa över söndagar de gör verkligen ingen nytta! Och vad har jag för rätt att prata och döma folk? Ingen alls har jag kommit på, är säkert precis likadan i alla fall.

Men skit samma, kan inte sitta och fundera på sånt;) Borde ta tag i pluggande har egentligen 80 sidor att läsa idag, men kan nog ändra lite så jag kan läsa 40 imorgon! Jag måste börja bli lite effektiv! Idag ska jag i alla fall ut och springa skönt det i alla fall! Bara jag får in fler promenader, slutar gå ut så ofta och nästan sluta äta godis så ska nog det här kunna bli riktigt bra! Det kommer!

Nu ska jag verkligen försöka plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0