Where to start?

Idag har jag varit effektiv eftersom jag gick upp redan vid åtta och hade då lyckats plugga klart allt vi fyra, sen gick jag och Maria en liten promenad och kikade runt här i området. Sen har jag ätit och lagt upp bilder på bilddagboken. Nu sitter jag och väntar på Idol och funderar på att kolla på Ensam mamma söker eftersom jag missade det i Söndags. Eller så läser jag lite bok, vi får ser.

Imorgon ska jag gå upp tidigt igen och skriva en reflektion över det jag läst, sen läsa utbildningsplanen för högskolan, mindre kul. Sen ska jag ner på stan, måste ha läppsyl och ny dagkräm. Sen tänkte jag cykla till Rusta för jag tyckte jag såg i deras annons blad att det sålde billiga tavlor vem vet, kanske hittar jag en snygg. Sen ska jag nog kolla om jag till slut lyckas hitta ett par höga stövlar, så mycket mer får jag inte köpa.

Sen är det skola på torsdag och sen på fredag kommer Jon hit och det blir bara vi hela helgen, vi ska kolla på film och bara mysa, bara vi två! Kanske gå ut och äta också, men det är viktigt att det bara är vi två för vi behöver det. Hoppas också vi kan planera in en Stockholms resa i Oktober eller November så vi kommer här ifrån lite, eller så blir det lagom till Julshoppingen, vi får se, ska bi en den här terminen i alla fall. Sen får vi se till nästa termin, vi är sugna på att ta med oss Joonas och åka ner till Augustin i Frankrike och hälsa på, fast vi får se. Men jag känner att jag behöver skaffa mig lite att se fram emot!

Nu ska jag göra något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0