Utmanad

Johanna utmanade mig att skriva sex saker om mig själv som inte så många vet(om jag nu har några sådana hemligheter) ;)

Jag är sjukligt planerad och har hundra listor över saker jag ska göra och planerar även långt fram i tiden.

Jag är rädd för förändringar och vill helst att allt ska vara lika jämt.

Jag älskar att åka bil fort och lyssna på musik högt och skulle förmodligen kunna åka flera hundra mil och bara sjunga med musiken.

Jag är rädd för att dö och klara inte ens av att tänka på döden.

Jag måste alltid läsa någon roligt innan jag somnar efter att ha sett en läskig film eller läst en läskig bok annars törs jag inte släcka lampan

Jag sover med dörren på glänt när jag sover ensam



Jag lyckades inte hitta på så mycket bättre just nu har jag dålig fantasi, ska försöka plugga lite och sen är det snart kvällen känns det som;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0