Trötter

Sitter och väntar på Jon, som jag tror kom precis! Skönt jag vill sova! Snällt av honom att komma hit fast det är så sent, fast jag kunde åkt dit också, men ja om han vill komma hit så fick han;)

Vi gick en kort kort promenad jag, mamma och Ebba, plockade lite blåbärsris och gick förbi mormor med hennes Mamma Mia som jag bränt åt henne. Hon och morfar kanske ska flytta tillbaka till Hemköps-huset igen, mysigt tycker jag då kan jag komma och bada bubbelpool och basta:) Dessutom saknar dem lägenheten det hade där förut, så det blir nog bra för dem:) Min lillkusin och moster kanske kommer upp den 26e, då som jag hade planerat att var i Falun, vi får se hur jag gör med det vill så väldigt gärna träffa lillgrabben!

Förresten ska jag testa och ro i vår, det ser jag fram emot, skulle vara kul att verkligen hitta en sport som jag vill hålla på med och tävla i och så, min syster var i alla fall glad när jag sa det till henne;) Annars får jag hålla mig till att förbättra tiden till Limsjön runt, helst till under 30min, nu återstår det bara ett år tills vi ser om jag lyckas. Jag har med andra ord lite tid på mig att träna!

Nu ska jag borsta tänderna sen sova, om jag nu kan sova med den här killen som håller på att smsar 16åringar. Gash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0