Torsdag

Hemma igen efter en kort skoldag. Fast jag åkte redan vid halv sju, var till lägenhet och lämnade lite kläder och så, så jag slipper släpa så mycket på bussen på söndag när jag ska dit!

I skolan gjorde vi ingen riktig nytta, men ja, jag var där och fick närvaro vid seminariet i alla fall! Sen har jag haft en skön biltur hem bara suttit och tänkt, så himla skönt. Jag älskar verkligen att köra bil, speciellt själv! Nu sitter jag har och fryser, men kan inte göra någon eld i kakelugnen heller, eller jag tröst inte heter det;) Igår när jag skulle försöka började det röka in i rummet istället och det var ingen höjdare;) Så har satt på mig en extra tröja istället. Sarah vill träffas idag, har precis försökt få tag i henne men inte lyckats, kom bara till telefonsvararen så ska testa snart igen. Annars har jag inga stora planer för dagen, plugga lite, se på Gossip och sen Idol. Sen borde jag gå en promenad också men vet inte om jag riktigt orkar vi får se!

Nu ska jag göra en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0