Torsdag

Sitter hemma i min säng nu, har inget skrivbord här längre och har fått lov att möblera om lite, men jag är nöjd, mitt rum är fint:) Fast sängen är i minsta laget om man är två;) Men vi blir kanske inte det så ofta här, det beror på hur ofta jag är hemma. Blir hemma nu när jag blir på VFU i alla fall, fick den i Insjön blir nog tipp topp, mamma visste både vem rektorn och vem min handledare var:) Så jag är riktigt nöjd, så på måndag ska jag och Madde dit! Jag längtar tok mycket:)

Annars är det skönt att bara vara hemma tycker jag, faktiskt att jobba också och att träffa Amanda som jag saknar att inte träffa så ofta som jag gjort sen jag kom hem, men hon måste komma till Falun någon helg och festa så är det bara:)

Jag har så svårt att uttrycka mig här just nu och vet aldrig riktigt vart jag ska börja, men jag tror jag kommer in i det igen direkt jag har internet vart jag än går, det lovar jag. Det ska bli min fritids sysselsättning som i våras, det är nyttigt för mig att skriva här och ventilera allt, dessutom är det kul att läsa sen;)

Hösten kommer nog mest handla om att komma till rätta i Falun, plugga, träna, spela Wii och festa;) Men ja det duger för mig, nu kan jag spela Wii ofta också, har fått min dansmatta. Så nu har min bror inget mer val än att komma och hälsa på mig om han vill dansa;) Fast han förväntar sig att jag ska ordna fest och det blir lite svårt i och med att han inte fyller 18 förens i December, men ja då får han gärna följa med ut;)

Tänk vad allt kändes lättare av att få komma hem och bara prata av sig med sin mor, hon är klok hon:) Nu ska jag fixa lite annat, sen sova och invänta mina nya Gossip avsnitt<3 Som jag har längtat! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0