Tisdag

Var granska bra på att uppdatera förra veckan den här veckan har inte börjat lika bra;) Men ja, jag kom tillbaka till Falun igår och har liksom inte riktigt haft tid. Jag har dessutom massor att plugga, ska skriva en reflektion på det imorgon. Sen har jag muntlig tenta på det på tisdag eller onsdag nästa vecka. Men det går nog bra:) Så idag blir det plugg, sen ska jag nog gå ut och gå en liten promenad, måste få lite luft när man bara sitter inne och pluggar! Dessutom är det fint höst väder idag också och det gillar jag. Det gör att känns lite bättre än om det bara är grått och tråkigt.

För övrigt biter jag ihop, jag måste verkligen ge allt ett försöka och då menar jag verkligen allt. Måste försöka hitta lite ro, just nu blir det bara kaos om jag tänker på fel saker. Så jag försöker fokusera och så får vi se, man kan inte mer än försöka! Jag ska göra det och känns det fortfarande fel med det en eller andra om någon månad, då får jag försöka komma på en ny lösning!

Nu ska jag nog plugga lite igen, skriver nog lite mer ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0