Tisdag

Hann inte blogga igår kväll och orkade inte för den delen heller! Hade en katt som la sig och sov på min mage och då var det bara jobbigt att försöka göra något annat för det är så himla mysigt. Jag vill verkligen ha en lite kattunge själv, men ja det får bli så småningom!

Praktiken blir nog bra, det är en väldigt speciell skola som jag har som partnerskola och kommer att tillbringa mina 3år som jag har kvar på. Det är barn från åldrarna 3-9år, de går tillsammans men det äldre läser lite avskiljt ibland. Så det är både förskollärare och grundskollärare och jag tycker det verkar vara ett väldigt trevlig upplägg, så det ska bli kul att få se mer av det och göra mitt examens arbete på något som berör dem, jag har redan mina idéer;) Men ja det känns väldigt bra, men jag hade kanske önskat att vi fick vara ute en hel vecka och inte bara tre dagar som vi är nu.

Nu imorgon hade jag tänkt att åka till Falun, men ja Maria hade redan åkt hem, så nu skiter jag i det och pendlar dit på torsdag istället. Sen ska jag träffa Sarah på torsdag:) och ja sen ska jag, plugga, färga håret och till tandläkaren på fredag, sen jobbar jag helgen. Sen blir jag tillbaka i Falun igen, har tvingat Jon att sova hos mig den helgen, för då ska Maria iväg. Så ja, ska vi vara borta så här mycket hela tiden, så får vi se om det är vettigt att ha en lägenhet i Falun, men ja det enda man kan göra är att prova.

Men ja nu ska jag plugga lite, sen ska jag på Friskis och Svettis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0