Söndag

Om det skulle gå att ta semester från sitt liv ett lite tag skulle jag göra det. Jag är helst slut och jag måste verkligen sluta festa så här, det spårar alltid ur;) Fast tur det inte bara är jag som är fullast på stället, det finns så många fler. I alla fall var det en trevlig kväll tills vi skulle gå hem då spårade det ur totalt, sen hade jag nästan en sömnlösnatt också, tufft var det att gå upp vid halv nio. Men ja den här historian är inte så intressant om man inte heter Sandra, så jag besparar er den pinan;)

Jag har i alla fall jobbat idag, ganska bra har det gått. Nu borde jag plugga och sen är det Friskis och Svettis. Imorgon är det skola igen och just nu känns det så jävla skönt, till och med att komma från Falun, man kommer lätt på varför man flydde här ifrån efter en ute kväll;)


Nej, plugg var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0