Söndag

Tog en liten paus igår, var nämligen helt slut efter att ha sprungit Limsjön runt 7km) på 33,13min jag är stolt över mig själv! Speciellt med tanke på att jag varit sjuklig i två veckor sen tränat fyra pass och bara ett löpning, det var faktiskt riktigt bra gjort av mig och kom på tolfte plats. Ja, jag tycker att jag är duktig:)

Men men, nog om det;) Imorgon går jag ut på min första VFU i Insjön ska bli spännande, borde ha skrivit ett brev och tagit med mig också, får börja med det nu och sen skriva ut det imorgon, ja det är en bra plan. Imorgon efter att jag varit i Insjön tänkte jag åka hem till Jon, måste plugga lite men då kan jag i alla fall göra det med en katt i knäet tänkte jag, jag behöver att djur som ger mig den där super glädjen som man bara får från djur och små barn. Deras kärlek är nog bland det bästa jag vet och de är så ärliga. Åh, jag blir så lycklig av att tänka på sånt. Som när en söt liten kille som nyss fyllt 3år kom gåendes och så; "Fjöken, Fjöken!", då har man blivit accepterad och det bästa är att jag oftast blir accepterad av de flesta, ja det tar jag verkligen som att jag är ämnad för det här arbete:) Åh, jag längtar tills imorgon när jag ska få följa en nya barngrupper och inte bara det här halvåret utan jag ska få följa dem under de tre år jag har kvar! Tänk vad man då kan få se framsteg och så:) Åh, jag vill bara ha min examen nu!

Men ja nu ska jag skriva det där brevet, bloggar imorgon efter VFUn så ni får veta hur jag haft det:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh lycka till :)

2008-09-14 @ 22:01:47
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0