Reason to cry

Jag andas in, jag försöker i alla fall, men det hakar liksom upp sig. Jag kollade på min omellet med avsmak, varför ska jag äta den? Varför ska jag ens andas? Jag sitter här med all min musik och hatar den, vad ska den hjälpa mig med nu. Vad tjänar det till att lyssna på den? Allt blir ändå bara massa skit minnen som jag ger fan i om några år. Alla låtar som susar förbli blir ett enda muller. Igår plockade jag fram The Secret jag skulle börja kämpa, nu vill jag elda upp den flytta hem till min säng, mitt hus, mitt rum och bara få kolla på TV. Varför är jag inte tre år? Varför måste jag gå till skolan imorgon och vara glad, när jag inte vill? Jag orkar bara inte.

Ursäkta jag måste bara få ventilera, men jag, jag drar mig undan ett tag nu. Jag kommer sova och plugga och se på film ett tag, men jag kommer tillbaka så småningom...



See I don't know what we're missing
Or how to make a difference
But I'm willing to try


Varför bara jag?

Kommentarer
Postat av: maria

Meh raring <3

2008-09-25 @ 12:27:14
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0