Positivt tänkande!

God morgon!

Jag har i för sig varit upp två timmar nu och pluggat lite och sen nu suttit här lite också. Ska snart göra en kopp te, äta ett äpple och fortsätta plugga, har min muntliga tenta idag. Hoppas det kommer gå bra, man får ha med anteckningar och så, så jag tror det löser sig:) I värsta fall får man göra om det och det kan jag också leva med om det inte går vägen! Så ska plugga till ungefär tolv sen äta och kanske kolla lite till på texten, sen klockan två ska jag klara det! Sen blir det hem till en ny kopp te och sen ska jag nog ut och gå en timme eller så, måste få lite motion även utan att träna hårt varje dag. Sen ska jag hem och kolla lite en bok, sen ska jag nog bara ta det lugnt och äta middag spela lite tv-spel och kolla på Idol. Är ledig imorgon så då ska jag ha lite sovmorgon, har ett antal timmar att sova igen;)

I natt drömde jag faktiskt ingen mardröm, första gången på flera nätter, i natt drömde jag om hur jag försökte komma åt Björn Gustafsson genom att bli bästa kompis med hans lillebror;) Hahaha, det var en sjuk dröm, men jag log faktiskt när jag vaknade och det var skönt att vakna med ett leende det ingav lite hopp;)

Sitter här och funderar på hur resten av veckan ser ut, imorgon blir det lite sovmorgon, träning, plugg och promenad. Sen blir nog torsdagen likadan, är ledig då också! Sen på fredag så ska vi göra en poster med en utländskläroplan, hoppas det går vägen! Sen ska jag nog ta en promenad då också och sen bunkra upp med natur godis och en rolig komedi, blir kanske lite ensamt, får känna förstå då om jag kommer fixa att vara ensam här, men jag hoppas det, lite egen tid kan vara bra! Sen på lördag blir det träning och sen hoppas jag att jag orkar gå på fest, dock nykter. Sen hoppas jag att jag får sällskap av Mandis under natten, men vi får se hon visste inte riktigt. På söndagen är i alla fall Maria tillbaka det blir skönt!

Ja det var lite planer för veckan, det är skönt att ordna upp saker i huvudet lite. Att hitta en struktur.

Idag är en speciell dag för det är två i min närhet som också står inte för prövningar idag, mamma ser jag fram emot att ringa ikväll och höra hur det gick på anställningsintervjun och ja om du klarade körkortet det får jag väll höra tids nog! Så jag önskar er och mig själv lycka till idag! Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0