Onsdag

Sitter här och försöker skriva en reflektion om skolans historiska perspektiv, det går sådär har i alla fall kommit på vad jag ska reflektera om. Håkan gör mig sällskap med sin trevliga stämma, vet inte om jag ska se honom när han kommer till Falun eller inte ännu, det är för långt fram. Sa hon som alltid planerar hundra år fram i tiden. Jag gör det än, ganska bra med veckorna men inte helgerna, det är ganska öppna, förutom det helgerna jag jobbar. Planerar att åka till Sthlm också så ja, det kanske är enda helgen som passar och då gör jag just nu hellre det, men ja, vi får helt enkelt se.

Ska försöka plugga klart det här till senast två, sen ska jag dricka en kopp te och sen dra ner på stan och fixa allt som jag skulle fixa så jag är hemma till fem och kan laga mat, måste äta innan jag tränar! Träningen går som vanligt före det mesta, den är så pass viktigt för mig! Sen efter träningen blir det en lugn och tidig kväll igen, med Idol en kopp te och sen tidigt i säng. Det är skönt att komma i tid i säng och tid upp, man får så mycket gjort då!

Fast mest ser jag fram emot helgen just nu, det ska bli så mysigt:) Nej nu ska jag inte sitta här och fundera på veckoplaner, lär plugga klart det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0