Onsdag

Jon har nyss åkt nu är det tomt, tyst och ensamt här igen. Jag vet inte om jag är någon lägenhets människa, den här trean känns bara stor och kall, jag är van att ha så mycket folk runt omkring mig. Men ja, står jag inte ut så är det bara så, jag ska i alla fall försöka. Ska i alla fall hem imorgon, det blir skönt att komma hem lite och få lite mat och så, slippa fixa själv;) Fast jobbar hela fredag, lördag, söndag. Det är inte jätte kul, men det är bra med pengar;) Sen ska jag ut på praktik på måndag, det ska bli underbart, jag längtar så tills jag har pluggat klart och får börja jobba!  Sen blir det bara en dag här och sen ska jag hem igen och jobba lite mer. Sen blir jag nog här två veckor i rad tror jag innan det är praktik igen, så det blir ganska mycket hemma ändå, så det kanske funkar. Det är konstigt att bo i lägenhet, speciellt när man inte går i skolan så mycket, så man knappt träffar folk, jag gillar verkligen att träffa folk. Det gjorde man i fall i Uppsala även om jag inte gillade hur jag bodde där. Men ja, som sagt jag testar och håller jag på att dö av tråkighet, kyla och för lite rörelse så kan man alltid flytta hem igen.

Nu ska jag plugga lite och när jag är klar med det är det nog dags för middag. Den här dagen vart lite knasig, har inte ätit lunch utan bara frukost, måste verkligen skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: maria

Jo det förstår jag också. Men jag tyckte faktiskt att ni skulle få mysa lite utan mig :) Nu är du och hoppar på aerobics medan jag måste sitta och lyssna på en kärring som snackar om sår och omläggning. Gissa vad jag hellre hade gjort ;P

2008-09-10 @ 19:26:07
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0