Onsdag

Hej!
Jag lever, så ni vet;) Jag har bara för mycket saker för mig just nu och inget internet, lånar Marias nu!

Så vad har hänt sen jag skrev? Jag är rädd för att jag knappt minns. Men jag ska försöka minnas;) I söndags kom Jon hit på kvällen, efter att jag jobbat och pluggat hela dagen. Sen hade jag skola i endas två timmar så Jon hade knappt gått upp förens jag var hemma i Leksand igen, nu finns det två hemma igen så ni vet;) I alla fall så åkte vi upp till honom i måndags och myste med världens underbaraste kattunge Tipx, Tone som skaffat honom och han är helt underbart söt, låg och sov bredvid med när jag pluggade och sen i mitt knä i tisdags innan jag skulle hem och iväg till skolan. Det var faktiskt nästan lite jobbigt att lämna Djura och den sötnosen. Fast samtidigt hade jag inte velat vara där själv, då Jon är i Uppsala i alla fall tills imorgon! Sen flyttade jag igår, så nu börjar jag komma i ordning!

Lite rörigt inlägg jag vet, jag är rörig just nu! Men vet ni vad det är Idol nu, ska kolla på det! Hörs imorgon när jag är hemma i Leksand igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0