Nu blir ni aldrig av med mig

Fick mitt mobila bredband idag! Funkar riktigt bra, bättre än Marias;) Dessutom kan jag ladda ner också, yeeees jag är nöjd! Så nu blir inte gråa semestrar någonstans tråkiga heller. Fast ja hur bra det här är för mig vet jag inte, nu kommer jag att ha möjlighet att kolla min mejl överallt och alltid har koll på allt, risken finns att jag i min nöjdhet kommer börja släpa runt på den här klumpen överallt för att den kan vara bra att ha;) Egentligen behöver jag inte ens använda det nu för vi har trådlöst här hemma, men det är nytt så det lite roligt;) Dessutom är den mycket finare än de som hänger och dinglar min ser bara ut som ett USB minne. Hahaha, vad nöjd jag är;)

Men men, jag och mamma skulle på Friskis och Svettis, men hon hade kollat fel tid så det hade redan hållit på i 30min när vi märkte det;) Det vart en löprunda istället, så jag ska nog klara fyra träningspass den här veckan också! Nu lär jag ta tag i att byta studieort även hos lärarförbundet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0