Måndag

Ny vecka, nya tag. Det går bra med pluggandet, det är kul, jag är nöjd! Min plugga värld, min OC värld och min Stieg Larsson värld är mitt allt just nu. För ska jag vara ärlig vet jag för övrigt inte vad jag håller på med och jag blir sjukt less på mig själv. Men jag ska ge det här ett försök fast det just nu inte känns tipp topp, men jag försöker allt så får vi se.

Idag har jag varit sjukt duktig och ringt våran bovärd trotts att jag har telefonskräck och fixat så hon har fixat våran vask och så att jag kan komma in i tvättstugan och lite annat, jag är allt bra jag! Nu ska jag snart värma en kopp te och ta en banan och läsa lite mer litteratur, gäller att ligga steget för hela tiden! Jag hoppas vi får veta vart vi har fått VFU imorgon också och jag hoppas verkligen det blir Leksand så jag får annledning att åka hem minst två gånger i månaden;) I för sig är det  bara att åka hem när jag vill för det är inte så långt!

Förresten så hoppas jag verkligen att jag får mitt internet när jag kommer hem på torsdag så jag kan vara lite mer aktiv, jag saknar det! Just nu har jag snott Marias eftersom jag inte har eget än. Nu ska jag göra en kopp te, kanske skriver lite sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0