Just dance

Har fått så mycket gjort idag! Nyttiga saker eller inte det vet jag inte;) Men jag har i alla fall haft sovmorgon, sen varit hos tandläkaren och fixat min tandskena, skulle gå på 300kr men man fick något bidrag så jag tog det nu så det vart gratis! Sen var jag till systemet och shoppade med Lunkis;) Sprang på honom innan jag skulle dit, så jag och han valde vin åt Amanda nu får vi se om hon gillar det;) Nu var det här inget avslöjande av utköpning, Amanda är faktiskt 20år och kan ta hand om sig själv;) Inte här heller spenderade jag några pengar, hade presentkort på 200kr, så jag fick tillbaka 51kr istället;) Efter min lilla handling där så åkte jag och Jon hem och lagade lunch, pannkakor, jag är så nyttig;) Det roligaste jag gjort idag som jag nyss kom hem från var att färga håret, även detta billigare;) Min frisör valde färg och sen färgade hennes duktiga elev Elvira håret på mig! Och det är sjukt snyggt, ska bli så härligt att får visa upp det till några snygga kläder imorgon! Så just nu bestämmer jag knappt något själv och det blir så himla bra! Imorgon förväntar jag mig att Amanda lägger sig i lite vad jag har för kläder och så bli det också tipp topp, kanske ska fortsätta låta folk bestämma saker åt mig, verkar bli jävlit bra;)

I alla fall så vart håret ungefär samma mörkhet som jag har haft i topparna fast en brunare nyans och sen ljusa slingor i det! Får försöka få en bra bild på det sen som jag kan lägga upp!

Nu stressar mamma mig, hon tycker vi ska ut och springa och jag som nyss ätit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0