Fredag

Ligger i sängen min och skriver idag igen, känns som jag borde gör något åt skolan eller förbereda mig genom att ta fram kläder eller något till imorgon, ska springa Limsjön runt då! Så slutar vid kvar i tolv imorgon, sen ska jag skynda mig hem och sen ska vi cykla till starten, fast i år blir det att ta det som en kul grej eftersom jag ännu inte kommit i form efter min sjuka. Men det kommer så småningom, det är bara det att jag är så jäkla seg på att komma igång, nu har jag tryckt i mig massa kakor;) Shit vad jag aldrig orkar ta tag i något.

Men jag ska, jag måste;) Idag har jag varit på mitt kära jobb, var ganska lugnt så det dög. Ett bra tidsfördriv. Sen har jag och mamma varit och shoppat på Lager 157, ett par jeans, ett par byxor och en skjorta vart det och det för bara 350kr, så jäkla vettigt! Sen har jag bokat färgning av mitt hår också ska bli skönt, hoppas att det blir fint det är min frisör som ska välja färg, läskigt men jag litar helt på henne!

Nu ska jag dra över Gossip till min dator:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips: www.metrobloggen.se/STHLMstreetstyle

2008-09-17 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0