Dag 1

Det har nu gått ca 14 timmar och jag klättrar redan på väggarna bered att ge upp redan innan jag försökt, vi pratar om 13 eller 14dagar. Jag kommer bli i upplösnings tillstånd och fullständigt apatisk. Fast det är jag redan lite halvt. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden då jag har den här klumpen i magen konstant. Anntagligen handlar det bara om att försöka göra annat, ska nog plugga nu tills jag ska med bussen vid tjugo i ett. Fast ja det blir inge kul att sätta sig på bussen heller jag vill bara vara kvar här hemma, det är min familj jag behöver! Men ja, jag ska åka dit och plugga och så jag kan försöka klara min muntliga tenta på tisdag, kommer nog att gå bra, jag hoppas så i alla fall! Blir jag ensam i helgen så får vi se hur jag göra med allt, kanske åker hem då också. Jag pallar inte att vara ensam nu!

Men vet ni vad, egentligen blir det bara jobbigare av att skriva det här, så ska göra något annat istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0