Dag 1 - går segt

Jag tog mina väskor och vinkade hejdå till min kusin, två meter utanför huset ville jag vända, springa in och bara skrika: "Jag flyttar hem, jag skiter i det här nu. Det är här jag vill bo, jag är inte vuxen än!" Men jag gjorde inte det, jag kämpade emot och satte mig på en buss i en och en halv timme och kom hit till en tystnad som i princip kan gör så att man blir galen bara den. Jag som redan är galen, så kommer man hit till en tom lägenhet, som man egentligen inte ens gillar, den är inte hemma och den är stor. Nu sitter jag här och lyssnar på Sonata, jag borde plugga, men det går inte, jag har ingen vilja. Men jag ska göra det snart bara för att jag måste! Jag ska klara den muntliga tentan på tisdag jag bara måste! Jag ska bara ta ett djupt andetag först och tänka att allt är som vanligt, i alla fall kommer det att bli som vanligt om jag får bestämma! Nu ska jag försöka plugga, i min ensamhet, jag spyr på den!











I was nowhere near ready when all it ended
So I hoped we could find a new day, cannot live without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0