Beslutsångest

Är det något jag lider av ofta så är det beslutsångest, just nu är det om jag ska pallra mig till Jon eller helt enkelt inte får träffa Jon förens imorgon, vilket betyder att jag inte får sova med honom och det vill jag;) Hmmm, svårt!

Annars så sitter jag mest och känner mig pepp inför lördagen, ska faktiskt bli kul att gå på Lucky, jag gillar att känna folk när jag går ut, så man kan sitta och prata och ja allmänt skönt att bara känna dem, i  alla fall för mig som inte är singel;) För dem som är det kanske det är tråkigt att alltid känna alla man festar med;) Men ja som sagt, jag gillar det. Fast lite jobbigt var det att jag inte fick reda på det förens nyss och inte har några kläder med mig för att gå ut. Men då gjorde jag det lätt för mig och slog en signal till Mandis, så hon löser det åt mig:) Tur man har en bästa vän med en jätte garderob! Kom precis på att jag inte har någon bra BH med mig heller, fan att jag inte tänkte på att det kunde bli så att man gick ut. Fast ja mamma kanske har någon axelbandslös, bara att hoppas. Vilka problem jag har;) Jag och mina ständiga I-lands problem;)

Nu ska nog jag gå en promenad, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0