Vy från ett luftslott

Jag har tråkigt och jag borde plugga, men nej jag vill verkligen inte. Jag ska ta det i helgen, efter jobbet! Kommer ändå bara spendera de timmarna i soffan, ja det som inte går till träning vill säga. Det här fixar jag så småningom;) Så länge våran lärare är nöjd med min insats är jag nöjd! Fast ja lite missnöjd är jag, hon har fått för sig att ändra våra studiegrupper, det gillas inte! Jag tycker om min grupp även om det är trams och flams, herregud har folk inte fattat att om man tramsar och flamsar och ändå lyckas bra får man tramsa och flams. Livet är för allvarligt ändå;)

Jag ska och träna om ett tag, själv som vanligt, det suger! Det ska bli skönt att komma hem och träna med mamma, det är så mycket mer givande och motiverande om man är två som tränar. Dessutom springer jag snabbar än henne så jag är nöjd. Det blir skönt att snart komma hem och få kör på ordentligt tillsammans med henne så kanske vi kan ta oss an någon tävling till våren:) Ja, jag längtar hem den del, tur jag ska hem i helgen annars hade jag förmodligen dött;) Dessutom är blir det synd om Jon som får ägna en och en halv timme varje dag åt att lyssna på mig;)

Nu ska jag fortsätta lägga upp bilder, snart är det bara 45min tills jag ska åka och träna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0