Uppdatering

I många meningar;) Jag skulle behöva uppdatera både mig själv, den här bloggen och mitt liv en smula. Funderar på att fixa en ny design under helgen till den, jag menar bilderna är för tusan från Mars och Maj, skärpning på mig;) Det är bara det att det går så segt för mig att ens få in bilderna på datorn;) Ska lägga in lite bilderna nu på datorn som är från mitten av september tills nu. Ja, jag är sjukt seg!

Har skickat in min reflektion nu, men jag har fortfarande fem texter kvar att läsa, men fan jag orkar inte;) Jag får ta det imorgon och på fredag och i helgen om det nu vill sig så illa, ska ändå inte skrivet ett PM med texterna i förens om två och en halv vecka, så det är lugna puckar!

Nu ska jag ta tag i det här och lägga in bilderna på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0