Torsdag

Snart är det helg igen! Det går fort till helgerna, det är skönt just nu vill jag bar ha helg, för jag gör såååå mycket på min vardagar;) Nej men det är en annan känsla med helge i alla fall. Tanken var att jag skulle till Falun igår men ja så vart det inte, ska åka nu om ett tag istället har inte riktigt bestämt mig för när ännu. Måste egentligen införskaffa det där busskortet också eftersom jag ska börja pendla nu, det kostar 660kr, yeees en härlig utgift;) Dessutom tänkte jag springa en vända på stan idag också, hahaha varför gör jag av med så mycket pengar;) I alla fall gör det inte så mycket för mitt konto står på ungefär samma summa hela tiden, det går jämt upp varje månad och jag räknar med att gå med plus under våren så jag kan åka på en utlandsresa. Skulle vara så härligt.

Men men, idag ska jag försöka plugga lite och sen ska jag gå på stan också och så blir det nog lite tv tittande och Gossip för det sista avsnittet har jag inte sätt ännu. Imorgon är det skola igen, seminarium på tre timmar, yeees! Jag som har så mycket att komma med;) I helgen måst jag börja förbereda mig psykiskt för sista kursveckan i delkurs två som är nästa vecka, ett PM och en gestaltning ska avklaras då, det går nog bra hoppas jag!

Nu ska jag krypa upp ur sängen och börja klä på mig, skicka iväg syster till skolan ska jag gör också, hon hade tydligen sovmorgon till nio idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0