Torsdag

"Du har 4kr och 17öre på ditt kontantkort"  Gash! Måste Comviq bruden låta så tjatig, jag vet att jag borde fylla på pengar igen, men jag gjorde det nyss, jag får helt enkelt lov att sluta prata i telefon!

Nu till något roligare;) Den 26e November ska jag göra något roligt:) Något skit roligt, eller det vet jag inte. Men ja jag känner mig jätte laddad nu;) Jag ska nämligen tatuera mig!! Stjärnor på ankeln, det kommer bli grymt snyggt och tatueraren som ska göra det var super trevligt, så jag är mer än nöjd med att jag tar tag i det! Ser fram emot det som bara den!

Sen har vi sagt upp lägenheten idag också, fast det är tre månaders uppsägningstid så ja, vi har den till sista januari. Men jag tänker nog flytta ut redan i november, Maria går på praktik då i fyra eller fem veckor och det känns inge kul att bo här själv, så då är jag hellre hemma!

Ja, annars så händer det inte så mycket här idag, jag borde plugga, men orkar inte. Sen ska jag äta och sen ska jag träna!

Nej vet ni vad nu ska jag hitta på något;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0